Pan Hrubý, který má od nás pod správou kompletní portfolio finančních produktů, se obrátil na našeho poradce s žádostí o pomoc při hledání levnějšího dodavatele plynu a elektřiny. Na základě vlastního průzkumu na internetu měl pocit, že svému současnému dodavateli E.ON platí příliš vysoké částky. Náš poradce si proto vyžádal
Když si na jaře 2024 kupovali manželé Veronika a Marek D. letenky do Miami na Floridě, ještě netušili, že jejich dovolená bude mít i dobrodružnou zápletku. Naštěstí s dobrým koncem. Let byl naplánován z Prahy na Floridu s jedním přestupem v Londýně. Odbavení zavazadel v Praze proběhlo v pořádku. V
Našeho poradce oslovil v dubnu 2024 pan Karel R. s tím, že se mu dcera ukázala náš email, týkající se pravidel danění produktů spoření na stáří. Jemu šlo konkrétně o informaci týkající se zdanění příspěvků zaměstnavatele v případě jednorázového výběru Doplňkového penzijního spoření (DPS) tzv. „dépéeska“. Pan Karel totiž právě v bance požádal o
V březnu 2024 našeho poradce oslovil syn našich klientů Patrik Ř. s tím, že by si chtěl tvořit rezervu na svůj důchod. Ano, někteří mladí lidé už tuší, že díky demografickému vývoji nebudou důchody v jejich penzi žádný šlágr. Zároveň chápou, že díky svému mladému věku i za málo peněz
V listopadu 2023 oslovil našeho poradce pan Pavel M. (ročník 1987), který si díky “informacím v televizi” uvědomil, že by se měl více zabývat svým budoucím příjmem v důchodu. Do kanceláře přinesl své penzijko (penzijní připojištění se státním příspěvkem), které má od osmnácti let. Platí si 300 Kč měsíčně a
Naše dlouholetá klientka paní Libuše se rozhodovala, zda odejít do předčasného trvale kráceného důchodu nebo do předdůchodu. Vzhledem k tomu, že celý život pracovala jako zdravotní sestra, termín řádného starobního důchodu by z fyzických i zdravotních důvodů nebylo možné dodržet. S tím jsme v průběhu naší spolupráce počítali a nastavovali podle toho
Klient Milan pracoval mnoho let v zahraničí, kam v létě dojížděl na své motorce. Zrovna jel do práce, když ho srazila řidička osobního vozidla, která byla pod vlivem alkoholu. Milanovi způsobila mnohačetná poranění. Nejvážnější z nich byla tříštivá zlomenina stehenní kosti a devastační poranění lýtka, které muselo být následně vyřešeno amputací nohy
Rodiče klientky Elišky K. oznámili našemu poradci úraz dcery v době, kdy akorát odjížděli na pohotovost do nemocnice. Poradce předal klientům instrukce, co budou od lékaře potřebovat pro následné hlášení pojistné události. Jak šel čas? 5.2.2023 v 19:20 – klientka si způsobila distorzi kotníku 5.2.2023 v 19:52 – rodiče klientky volají poradci 5.2.2023 v 20:42
Náš klient Josef, který pracuje v Německu v práci spadl z lešení tak nešťastně, že si způsobil kompresní zlomeninu několika obratlů páteře. Úraz byl posouzen jako pracovní. Jaké jsme poskytli služby před úrazem? Jaké jsme poskytli služby po úraze? Aktuálně 3/2023: Klient je stále v pracovní neschopnosti. V některých případech je rychlost výplaty pojistného
© Froglet s.r.o. 2024